Köpvillkor

 Köpvillkor

När ni lagt er beställning hos Fröken Broms Soulcare & Wellness så har ni godkänt och accepterat dessa köpvillkor. Det skickas alltid en bekräftelse till angiven e-post så spara erat email tills dess att varorna kommit fram som de ska ska.

Om du ej hittar bekräftelsemailet så kan det ha hamnat i din skräppost så glöm inte kika där.

• För att få handla på Fröken Broms Soulcare & Wellness så ska du ha fyllt 18 år.

• Priserna i butiken är alltid inklusive moms.

• Om du skulle få en allergisk reaktion på nån produkt så ta kontakt snarast så att jag kan hjälpa dig.

* Fröken Broms Soulcare & Wellness reserverar sig för eventuella skrivfel, prisförändringar eller slutförsäljning i butik/leverantör. 

• Vid kampanj/erbjudande gäller det så långt lagret räcker.

• Fröken Broms Soulcare & Wellness förbehåller sig rätten att neka en order.

• Fröken Broms Soulcare & Wellness polisanmäler alla upptäckter av bedrägeriförsök och falska beställningar

PERSONUPPGIFTER

Vid en beställning hos Fröken Broms Soulcare & Wellness så lämnar ni era personuppgifter – som hanteras med största varsamhet  och enligt personuppgiftslagen ( se integretetspolicyn).

Dessa uppgifter krävs för att beställningen ska kunna fullföljas.

Betalning

Fröken Broms Soulcare & Welllness använder sig av Klarna Checkout och Shopify payments och därför erbjuds följande betalningsalternativ. Alla uppgifter som du lämnar i våran webbutik behandlas av min partner Klarna och Shopify Payments och sparas inte någonstans av Fröken Broms Soulcare & Wellness.

• Direktbetalning via bank

• Kortbetalning

• Delbetalning

• Fakturabetalning

När ni genomför ett köp hos Fröken Broms Soulcare & Wellness så godkänner ni Klarnas villkor. Dessa kan du läsa mer om här hos www.klarna.se

FRAKT/LEVERANS

Handlar du varor över 599 kr så bjuder Fröken Broms Soulcare & Wellness på frakten. Handlar du varor under 599 kr debiteras du 59 kr i fraktavgift. Miniprover och provburkar skickas Fraktfritt.

Fröken Broms Soulcare & Wellness skickar endast inom Sverige för tillfället.

LEVERANS

När anländer mina produkter?



• Normal leverans är ca 2-5 vardagar . Leveranstiden är beroende på vart i Sverige du bor.

• Produkterna levereras av Postnord.

Varorna skickas till ert närmsta utlämningsställe och om du önskar att få avisering via sms så angiv erat mobilnummer vid beställning. Dubbelkolla alltid erat telefonnummer så ni angivit rätt nummer. Om ni ej har ett mobilnummer så kan ni istället skriva in er emailadress.

Skulle ni ej mottagit någon avisering inom 5 dagar så kontakta mig så hjälper jag er.

BYTEN /RETURER

Öppet Köp

Öppet köp gäller från den dagen du mottagit en avisering om att paketet anlänt till ditt ombud och sedan 14 dagar framåt. Du kan under dessa dagar skicka tillbaka dina beställda produkter för att byta mot en annan vara eller få dina pengar tillbaka. Vill du lämna tillbaka en produkt eller en beställning måste du kontakta mig på Froken Broms Soulcare & Wellness först, så att vi kan ha en dialog kring hur du bäst returnerar varan osv.

• Du kan returnera dina produkter inom 14 dagar från att du mottagit paketet.

•Produkterna ska ligga i obruten originalförpackning när de skickas tillbaka. Skulle de vara förstörda eller använda kan du inte få dina pengar tillbaka.

• Du står själv för returfraktens kostnad som ska skickas med spårbart paket ( tex skicka lätt med Postnord)

Returer

• När ni returnerar en vara sker återbetalning inom ett par dagar. För att er retur ska bli godkänd krävs det att varan ligger i obruten originalförpackning. Ni får ej ha använt, förstört eller skadat produkten. 

• Ni kommer att debiteras för eventuella extra omkostnader som uppkommer vid ej godkända returer.

• Spara alltid din följesedel tills returen är avklarad.

ÅNGERRÄTT

• Enligt lag så har man rätt att ångra sitt köp inom 14 dagar.

• Om ni ångrar ert köp så kontaktar du Fröken Broms Soulcare & Wellness så snart som möjligt. Ångerrätten startar den dag ni får en avisering om att varan finns hos erat ombud. En förutsättning för att kunna skicka tillbaka varan är att förpackningen är obruten och varan ska ej vara öppen eller använd.

• Om varan ska sändas tillbaka till oss så ska den packas väl.

• Ångerätten gäller inte om du redan använt produkten eller på grund av bristande information köpt fel vara. Är du osäker på ditt köp så kontakta oss innan så hjälper jag dig gärna.

Ej uthämtade paket

För varor som ej blir uthämtade förbehåller Fröken Broms Soulcare & Wellness rätten att debitera er för kostnader för returfrakt, hanteringsavgift & expeditionsavgifter.



Garanti

• Garantier på varorna lämnas av respektive tillverkare.

• Alla produkter har en innehållsförteckning men känner ni er osäker på innehållet så kontakta alltid oss innan köp/användning av produkt så hjälper vi er.

• Fröken Broms Soulcare & Wellness lämnar inga ytterligare garantier på produkterna.

* Fröken Broms Soulcare & Wellness ansvarar inte för eventuell överkänslighet eller allergiska reaktioner som kan uppkomma vid tex. allergi.

REKLAMATIONER/TVISTER

Vid eventuell tvist eller reklamation följer Fröken Broms Soulcare & Wellness allmänna reklamationsnämndens rekommendationer. Ta kontakt om varan är felexpedierad, felaktig eller om ni upplever ett annat fel så snabbt som möjligt.

Skulle varan/produkten vara defekt eller sönder när ni hämtar ut den hos ert utlämningsställe så ta några kort direkt på plats och ha en dialog med expediten. Kontakta sedan Fröken Broms Soulcare & Wellness så fort som möjligt med information & bilder.

Företagsinformation:

Företagsnamn och ägare av Froken Broms Soulcare & Wellness: Angelica Broms

Organisationsnummer: 740628xxxx

Bolagsadress: Hammarvägen 8, 831 64 Östersund